Покупка Pick-Up все, що потрібно знати | A-dream
Головна / Статті / Покупка Pick-Up все, що потрібно знати

Покупка Pick-Up все, що потрібно знати

Покупка Pick-Up все, що потрібно знати

Америка славиться своїми потужними пікапами. Американці їх називають траками. Траки – це робочі конячки, призначені для абсолютно різних завдань. Залежно від комплектації одна і та ж модель може бути звичайним практичним сімейним авто, виступати в ролі тягової робочої сили або ж зовсім як тягач який тягне за собою величезні трейлери.

American_DREAM – постачальник №1 в Україні автомобілів з Америки. Тільки у нас доставка і оформлення документів за 2-3 місяці

Про популярність пікапів говорить те що Ford F-150 (пікап) в різних модифікаціях є найбільш продаваним автомобілем в Америці. В Європі ж повнорозмірний пікап зустріти настільки складно, наскільки і в США побачити французькі авто. В Україні до пікапів вже починають придивлятися.

У цій статті ми розповімо вам про все, що необхідно знати про пікап, як вибирати, які нюанси при розмитненні, а також пройдемо по всім знаковим особливостям даних автомобілів.

Класифікація

Пікапи, на відміну від легкових автомобілів, класифікуються виробником трохи інакше. Якщо у звичайних легкових автомобілів є чіткі «класи», в залежності від їх габаритів, А-, B-, C-, D-, E-, то у пікапів розбивка на класи йде в залежності від платформи, на якій вони побудовані і типу кабіни / кузова.

Класи пікапів мають прямий зв’язок з їх вантажопідйомністю. Тобто шасі, яке монтується на раму в залежності від своєї конструкції, здатне прийняти різну вагу всіх елементів, які будуть встановлені.

Базовим і найпопулярнішим класом, є – полуторна платформа. Позначається вона у різних виробників по-своєму. У Chevrolet, GMC і Dodge – це 1500, у Ford – це 150. Відповідно, більші платформи вже позначаються як 2500 у Chevrolet, GMC і Dodge і 250 у Ford. Залежно від наявності в модельної лінійки ця серія може дійти до 650, як у випадку з Ford F-650 – найбільшим серійним пікапом в світі.

Їздити на пікапі при відкритій категорії «В» можна тільки до платформи 3500/350, все, що вище, рахується малотоннажними вантажівками для категорії «С».

Більшість виробників ділять пікапи на три основних кабіни

Стандартна або коротка кабіна (Standart / Regular Cab). Складаэться з двох повноцінних дверей і трьох посадкових місць, включно з водійським. Пікапи в такому кузові без проблем розмитнять в Україні, як вантажівку.

Стандартна кабіна

Полуторна кабіна (Quad / Crew Cad). У такій кабіні передбачено дві повноцінні дверки і укорочені додаткові двері ззаду. В кабіні є повноцінний передній ряд сидінь, а також два місця за ними, які не дуже зручні, через укорочені сидінння і спинки під прямим кутом. Плюс мало місця для ніг пасажирів.

Саме ці кабіни в 99% випадків комплектуються стандартним кузовом, а значить всі вони потрапляють під «прохідний» клас пікапів, який розмитнюється в Україні як вантажівки і не вимагають від власника відкритої категорії «С».

Полуторна кабіна

Повнорозмірна кабіна (Crew / Supercrew Cab). Ця кабіна має чотири повноцінних дверки і два повноцінних ряди сидінь. При цьому, задні пасажири ніяк не обділені комфортом і мають достатньо місця для ніг.

Повнорозмірна кабіна

Які пікапи розмитнюються як вантажівки

Пікап – це легковий автомобіль, чи все таки вантажівка? В Україні пікапи класифікуються як “вантажопасажирський автомобіль”, і не застосовують суворі вимоги як до класичного вантажного транспорту.

Особливість пікапів. Конструктивно вони мають окремі частини кузова: кабіна закритого типу для перевезення пасажирів і платформу відкритого типу для перевезення вантажів.

Відповідно до митного кодексу України, пікап як вантажівка визначається дуже просто: заміряється корисна довжина вантажного відсіку по підлозі. Але саме корисна, тобто – від передньої стінки вантажного відсіку до задньої. На практиці це виглядає наступним чином: людина залазить в відсік і рулеткою заміряє корисну довжину багажника по підлозі.

Щоб пікап вважався вантажівкою, – корисна довжина вантажного відсіку повинна бути більше половини довжини колісної бази автомобіля!

Колісна база заміряється від одної осі до іншої рулеткою, після чого два виміри порівнюються. Якщо корисна довжина вантажного відсіку хоча б на кілька міліметрів перевищує половину довжини колісної бази – такий автомобіль буде розмитнюватися як вантажівка.

Дуже важливо! За пільговими тарифами пікапи розмитнюються тільки якщо з моменту першої поставки на облік (початку експлуатації) не минуло більше 5 років.

Тому, ми рекомендуємо придивлятися до пікапів, які випущені не пізніше 2014 року.

На що звертати увагу при виборі пікапа

На привід. На американському ринку задньопривідні пікапи дуже актуальні і затребувані, тому що така машина, в принципі, економічніша, ніж повнопривідна. Але в умовах України, і тих завдань, під які купуються пікапи, продати задньопривідне авто може бути досить складно.

Пікап – це досить специфічний автомобіль, де основне навантаження припадає на передню вісь, тоді як провідна вісь у них завжди задня, навіть на повнопривідних модифікаціях, оскільки постійного повного приводу у пікапів немає – тільки підключається. Винятком є Ford F150 Raptor у якого постійний повний привід. Але при його ціні, він просто не актуальний для нашого покупця.

В Україні пікапи вкрай рідко використовуються за прямим призначенням. Відповідно, коли на задню вісь немає навантаження, то їзда на пікапі НЕ буде прикладом комфорту: трохи передавив педаль газу і машина вже починає пробуксовувати, задня частина норовить піти в «занос», та й постійно доводиться «ловити» пікап при поворотах. Не варто забувати, що більшість пікапів мають дуже сильні двигуни.

Пікапи розраховані на їзду під навантаженням. Як тільки в багажнику автомобіля з’являється 300-400 кг ваги, він відразу ж перетворюється в інший автомобіль: відразу ж з’являється хороша зчіпка з дорогою, зад не заносить, машина не буксує.

Тому, якщо ви не маєте наміру використовувати пікап для перевезення вантажів, радимо все ж вибирати автомобіль з системою повного приводу.

Наскільки ці машини надійні?

Вони проїжджають по 300-400 тисяч миль практично без будь-яких питань. Пікапи з США майже не гниють, так як конструктивно у цих автомобілів дно постійно продувається, немає місць, де може накопичуватися бруд або волога. Зокрема, Ford F150, починаючи з 2015 року практично весь алюмінієвий, крім рами. Але рама у всіх американських пікапів такої товщини, що її сміливо можна на років 20 залишати гнити в болоті, і за цей час з нею мало що станеться.

Міф про ненажерливість пікапів

Більшість потенційних покупців пікапів налякані їх «апетитом». Так, величезні V8 5,7-, 6,0 6,2-літрів, не можуть споживати 10-12 літрів. Але тут є один нюанс, при якому американські пікапи можна назвати дуже економічними, і це не проста заява виробників, а факт. Якщо рахувати витрати в розрізі споживання на літр робочого об’єму, американські двигуни економніші будь-яких німецьких і японських моторів, оскільки вони можуть споживати менше двох літрів на 100 кілометрів з одного літра робочого об’єму.

Для порівняння, можна взяти німецький або японський двигун робочим об’ємом 2.0-літра, який менше 10-12 літрів бензину не споживає. В окремих випадку, на найсучасніших моторах, можна досягти 7,5 літрів. При цьому американський мотор такого обсягу споживав би до 5 літрів бензину. Такі цифри більш звичні для європейських дизельних моторів. Але знову ж таки, ми говоримо про робочий обсяг.

Крім цього, більшість двигунів на американських пікапах мають маркування Flexible-fuel. Це мотори, які розраховані на роботу з бензином, що містить велику кількість етанолу. У нас такого бензину практично немає. Але головна особливість американських моторів з таким маркуванням полягає в тому, що їх сміливо можна переводити на газ. Етиловий бензин по температурі, фазами і часу горіння дуже схожий з газом – пропан-бутанової сумішшю, яка дуже популярна в Україні.

Американські двигуни Flexible-fuel мають зсунуті фази газорозподілу, які розраховані на більш тривалий такт горіння, посилені клапана, а також впускні і випускні такти. Відповідно, ці двигуни не бояться більш високих температур горіння, які згубно позначаються на елементи двигунів, не призначених для цього.

Також варто сказати, що ці двигуни споживають приблизно на 10% більше газу, ніж ті ж маленькі європейські чи японські мотори. 1.8-літровий двигун на умовному Volkswagen буде споживати газу на 20-25% більше, і не менше 12-14 літрів, а в особливо запущених випадках, різниця може дійти і до 40%. Таким чином, 5,7-літровий мотор на Dodge Ram буде споживати близько 17-20 літрів газу, що при його обсязі просто фантастичний показник. Отже, ви їздите на величезному, потужному автомобілі, який споживає практично стільки ж палива, скільки і Volkswagen з мотором 1.8-літра.

У США також популярні дизельні пікапи. Але ставлять дизельні мотори на пікапи середньої і високої вантажопідйомності – 2500/250 і 3500/350 платформи. Причина цього криється в тому, що американці просто не бачать сенсу ставити дизельні мотори на траки малої вантажопідйомності, оскільки дизельний двигун в пікапі – це виключно жахливих розмірів V8, колосальної потужності і тягових можливостей, які не володіють малою витратою солярки.

Наприклад, новий дизельний мотор Chevrolet Silverado – 6.6-літровий V8 здатний видати 1250 Нм крутного моменту. Для порівняння, двигун D13C, яким комплектується європейський тягач Volvo FH, потужністю 420 к.с. видає 2100 Нм при обсязі 12,8-літра. Такий 6.6-літровий двигун буде спалювати близько 20 літрів дизеля. Але потрібно розуміти, що такі автомобілі мають досить специфічне застосування і розраховані радше для перевезення багато тоннажних причепів. При цьому автомобіль повинен практично не втрачати своїх динамічних якостей. Як правило, у платформ 2500/250 і 3500/350 опціонально можна зняти вантажний кузов і причепити заводське, оригінальне «сідло» – зчеплення для трейлерів.

Кузовні й комплектуючі особливості

Всі пікапи основних американських виробників в цілому мало чим відрізняються один від одного в плані рами. У всіх вони міцні, з посиленої сталі, зі спеціальними кріпленнями, однаково якісні і довговічні. Однак, що стосується матеріалів з яких робляться кузовні частини, то тут є особливості.

Сильно відрізняється від Dodge RAM і Chevrolet Silverado пікапи компанії Ford. Компанія першою стала виготовляти пікапи серії F з алюмінію, починаючи з 2015 року. Цей автомобіль має повністю алюмінієвий кузов, включаючи стійки, пороги, дах, капот, двері, крила і навіть вантажний відсік.

Придивляючись до Ford F-150 з сильними пошкодженнями, потрібно віддавати собі звіт, що в 99% відсотках випадків, постраждалі елементи кузова потрібно буде міняти, так як витяжці і рихтування алюміній не піддається. При цьому двері, крила, капоти і навіть боковина кабіни буде коштувати адекватних грошей, а придбати запчастини б/у не складе проблем. Найбільш проблемною частиною F-150 є боковини вантажного відсіку – так звані задні крила. Навіть в США ці елементи кузова коштують великих грошей, везти їх в Україну дорого і існує висока ймовірність пошкодження крил в процесі доставки. А це загрожує складним дорогим ремонтом, або ж деталь просто доведеться викинути.

В цьому плані пікапи Chevrolet, GMC і Dodge більш кращі, оскільки їх кузовні частини до сих пір виготовляються з металу, за винятком капотів. Тому при сильних пошкодженнях капотів відразу варто приготувати гроші на заміну елементів. Дрібні вм’ятини ще піддаються ремонту, а ось при заломах або глибоких вм’ятини – на жаль.

Ціни на комплектуюючі

Традиційно, найдорожчими є пікапи компанії Chevrolet і GMC. Їх базова ціна трохи вище, відповідно і комплектуючі до них дорожче. На аукціоні США пікапів цих брендів менше, оскільки на них намагаються їздити акуратніше.

Найбільш масовим пікапом є Ford F-серії. За перший квартал 2018 року в США їх було продано близько 300 тисяч. Сюди були включені всі модифікації пікапів, включаючи 450, 650-е вантажні платформи і Raptor.

Пікап Dodge RAM можна вважати золотою серединою. Адекватні ціни і популярність на ринку США роблять цей пікап одним з головних претендентів на покупку серед українців. Крім цього, що стосується запчастин, RAM є найдоступнішим. Також на ці пікапи завжди є неоригінальні запчастини абсолютно хорошої якості.

Дивно, але найдорожчим кузовним елементом у всіх пікапів є задня кришка вантажного кузова. На ринку знайти ці запчастини вкрай складно, адже навіть в США за цими кришками полюють злодії. Вони досить просто і швидко знімаються, і дуже швидко продаються по хорошим грошей. Оригінальні ж задні кришки багажника можуть коштувати від 800 доларів і вище.

Комплектації

У базових версіях все пікапи йдуть «порожніми»: мінімум «наворотів», ганчіркові салони, ручні кондиціонери і простенькі магнітоли з односмуговими екранами. Різниця між базовою і топової комплектацією може становити мало не половину вартості авто. Однак в наших умовах доукомплектувати автомобіль можна за кілька тисяч доларів.

Потрібно розуміти, що в поданні американця, пікап – це банальний вантажівка для фермерів, яким не потрібні різні камери заднього виду, датчики світла, дощу і т.д. Так, за останні 2017-2018 роки виробники поступово починають підвищувати навіть стартові комплектації, де в базі вже досить різних цікавих технологій, але, за великим рахунком, пікапи і раніше залишаються робочими автомобілями.

Як пригнати пікап із США в Україну?

В принципі, пригін пікапа з США не відрізняється нічим від доставки звичайного легкового автомобіля. Але слід взяти до уваги, що пікап – це дійсно великий автомобіль. Саме розмір машини впливає на вартість її доставки, як по суші в США, так і по морю в контейнері. Щоб дізнатися приблизну вартість доставки пікапа в Україну з Америки, скористайтеся нашим калькулятором доставки.

Наша компанія має досвід у доставці та ремонті пікапів із США. Напрацьовані контакти дозволяють нам доставити автомобілі максимально швидко і дбайливо. Професійні консультанти допоможуть підібрати оптимальний варіант пікапа, який в точності відповідатиме клієнтського запиту і бюджету. Крім цього, покупка авто через нашу компанію виключає можливість проблем при розмитненні або комісій із соціального страхування машини на території України.

Підсумок

Тепер ви знаєте все, що потрібно для пригону пікапа з США. Підбиваючи підсумки, виведемо коротке резюме:

Пікапи, які розмитнюються в Україні як грузовики:

  • Dodge Ram 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • Dodge Ram 1500 з полуторною кабіною (Quad / Crew Cad)
  • Будь-яка модифікація спеціальної моделі Dodge Ram Rebel не проходить як вантажівка
  • Ford F-150 зі стандартною або короткою кабіною (Standart Cab)
  • Ford F-150 з полуторною кабіною (Super Cab)
  • Ford F-150 з повнорозмірною кабіною (Supercrew Cab) і з 8-фунтовим вантажним відсіком Long Bed
  • Будь-яка модифікація спеціальної моделі Ford F-150 Raptor не проходить як вантажівка
  • GMC Sierra 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • GMC Sierra 1500 з полуторною кабіною (Double Cab)
  • GMC Sierra 1500 з повнорозмірною кабіною (Crew Cab) і з 8-фунтовим вантажним відсіком Long Bed
  • GMC Canyon 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • GMC Canyon 1500 з полуторною кабіною (Double Cab)
  • Chevrolet Colorado 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • Chevrolet Colorado 1500 з полуторною кабіною (Double Cab)
  • Chevrolet Silverado 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • Chevrolet Silverado 1500 з полуторною кабіною (Double Cab)
  • Toyota Tundra 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • Toyota Tundra 1500 з полуторною кабіною (Double Cab)
  • Toyota Tacoma 1500 зі стандартною або короткою кабіною (Regular Cab)
  • Toyota Tacoma 1500 з полуторною кабіною (Double Cab)

Платформи 3500/350 і вище можуть розмитнюватися як вантажівка, але в більшості випадків, для експлуатації таких автомобілів, необхідна відкрита категорія “С”.

Пікап можна розмитнити за пільгами якщо:

  • З моменту першої реєстрації автомобіля пройшло не більше 5 років. Бажано вибирати автомобіль не старше 2014 року, щоб не сперечатися c нашими митникам.
  • Корисна довжина вантажного відсіку повинна бути більше половини колісної бази пікапа.

Купуючи пікап з США, рекомендовано вибирати:

  • Автомобіль, в якому можна підключити повний привід
  • Пікап з двигуном Flexible-Fuel, який ідеально працює на ГБО
  • З метою економії резонно купувати автомобілі в базовій комплектації. При бажанні її можна доукомплектувати за кілька тисяч доларів. При цьому покупка спочатку «упакованого» автомобіля виллється в значно більшу суму грошей.

Відповіді на питання

Якої категорії мають бути права, щоб водити пікап?

Категорія «B» – якщо тип платформи пікапа до 3500/350, все, що вище, рахується малотоннажними вантажівками для категорії «С».

Чи можна розмитнити пікап за пільгами?

Так. Для цього є дві умови: 1. З моменту першої реєстрації автомобіля пройшло не більше 5 років. Бажано вибирати автомобіль не старше 2014 року, щоб не сперечатися c нашими митникам. 2. Корисна довжина вантажного відсіку повинна бути більше половини колісної бази пікапа.

Чи можна підключити на пікап газову установку (ГБО)?

Так. Але двигун на авто має бути з позначкою Flexible-Fuel, який ідеально працює на ГБО.

Які пікапи можна розмитнити як вантажівки?

Щоб пікап вважався вантажівкою, — корисна довжина вантажного відсіку повинна бути більше половини довжини колісної бази автомобіля!

Інші статті

Сільгосптехніка з США

Постійно зростаючі українські фермерські господарства потребують надійної і якісної сільськогосподарської техніки. Комбайни, трактори та інша с/г техніка виготовлена в Україні, заставляє бажати кращого....

Читати далі →

Човни з США

Переваги покупки водного транспорту на аукціонах США очевидні. Фінансове вкладення буде престижним і вигідним. На ринку України звичайно також можна придбати хороший човен,...

Читати далі →

Квадроцикли з США

Наша компанія займається купівлею і доставкою транспортних засобів з США. Якщо ви хочете купити квадроцикл Polaris, Yamaha, Honda, Kawasaki або будь якої іншої...

Читати далі →

Авто із США для таксі (таксистів)

Активно набираючи обертів, сфера перевезень вимагає постійного поновлення автопарку. Водії таксі намагаються ретельно підбирати транспорт, що буде повністю задовольняти їхні потреби. Але, придбати...

Читати далі →

Сертифікація авто із США на території України

Згідно офіційних даних ще 23.11.2018 - Президент України підписав законопроекти 8487/8488, які прийшли на зміну «закону №3251 про Пільгові розмитненні в Україні» 2019...

Читати далі →

Відстеження руху вантажу

Працюючи з усіма портами США, ми гарантуємо вчасну доставку контейнерів з автомобілями. Перед відправкою у порту усі автомобілі фотографують (в середньому роблять від...

Читати далі →

Переваги авто з США

Ринок американських автомобілів вражає низькою вартістю і високою якістю, що особливо яскраво видно у порівнянні з українським вторинним ринком.  Це спричиняє великий попит...

Читати далі →

Скільки коштують авто в Америці

Зниження купівельної активності, спричинене оголошенням карантину, призвело до стрімкого падіння вартості лотів на Copart і Iaai. Саме ці аукціони рахують самими популярними для...

Читати далі →

Хто проїде більше? Кращі електрокари за запасом ходу

Скільки машина проїде на одному повному заряді взимку? Як спека впливає на заряд акумулятора? Як проїжджати на повній зарядці довше? І це ще...

Читати далі →

Які універсали можна пригнати з Америки?

Універсальні характеристики дозволяють впевнено себе почувати в місті і на легкому бездоріжжі. А великий кліренс допомагає проїжджати будь дорожні перешкоди. Ми розберемо не...

Читати далі →

Розмитнення електромобілів

Українці оцінили суттєві переваги електромобілів. Але які переваги та яка вартість розмитнення електромобілів в Україні? Відповіді на ці питання ви знайдете в статті....

Читати далі →

Розмитнення авто. Нові Тарифи – 8487/8488!

Розмитнення авто в Україні, одна з найболючіших тем. В цій статті дамо відповідь від чого залежить вартість розмитнення та як зекономити на розмитненні....

Читати далі →

Покупка Pick-Up все, що потрібно знати

Америка славиться своїми потужними пікапами. Американці їх називають траками. Траки - це робочі конячки, призначені для абсолютно різних завдань. Залежно від комплектації одна...

Читати далі →

Порахуйте вартість авто з точністю до 99%

Калькулятор доставки авто з аукціону в США до України

Вкажіть ціну, площадку, порт, та інші необхідні параметри, і переконайтесь, що авто вашої мрії доступніше ніж здається

Порахувати вартість авто

Як нас знайти

Час роботи

Пн - Пт, з 9:00 до 18:0
Сб, з 10:00 до 17:00
Нд - вихідний

Або заповніть форму, і ми скоро зв'яжемося з Вами